Hoi allemaal! Ik merk dat ik aan het eind van de dag vaak last krijg van mijn nek en schouders, waarschijnlijk omdat mijn huidige bureaustoel niet echt ergonomisch is. Terwijl ik net een korte pauze nam op deze gameplatform https://betory.win/, dacht ik: ik moet echt eens investeren in een degelijke stoel. Hebben jullie tips voor goede merken of specifieke modellen die betaalbaar zijn, of raden jullie aan om voor een tweedehands 'high-end' stoel (zoals Herman Miller) te gaan?